Cara Renew Keahlian Shaklee Dengan MUDAH!



Hai semua. Terima kasih sudi singgah blog Kadek.

Siapa kah itu. Hehe. Best lah Shaklee buat E-ID macam ni. Nampak cantik dan kemas. Nak add jugak lah. Biar semua orang tahu. Oo ini la Kak Adek yang kita selalu baca blog dia tu. Hehe. LUA. Law Of Universal Attraction.

Hai. saya  Kak Adek. Perlu Shaklee segera Kulim, cari Kadek tau.

Berita baik untuk ahli Shaklee yang keahlian dah expired. Baik betul Shaklee ni tau. Membership (keahlian) Shaklee auto renewed untuk ahli yang dah tak aktif (expired) dengan apa apa pembelian hatta satu Herbal Blend sekalipun! As long nama masih ada dalam system. Boleh renew for free. 

Keahlian dah tamat? Jom activate percuma hatta dengan pembelian satu Herbal Blend cream sekalipun!
Klik sini: Renewal Shaklee



Ni mak mak mesti suka. Beli satu Herbal Blend spare kat rumah untuk kegunaan satu keluarga. Anak Kadek sendiri, kalau luka sikit ke, gatal gatal dia mesti sendiri cari Herbal Blend dan sapu. Herbal Blend Shaklee work dan selamat digunakan untuk semua lapisan umur. Contoh ruam lampin pun boleh guna Herbal Blend ni.

Manfaat Herbal Blend



Kenapa Kadek suka sangat bercerita tentang keahlian Shaklee ni? Sikit sikit Shaklee. Kamu, Kalau boleh, jom kita sama sama rasa apa yang Shaklee tawarkan. Apa yang kita boleh dapat bila decided untuk stay dengan Shaklee. Maybe, ada orang yang rasa susah, rasa malas nak mulakan. Atau takmau langsung mula sebab fikir, dah ramai orang buat Shaklee. Ada ke orang nak beli dengan aku? Ok baca bawah ni:

Percaya pada rezeki yang Allah tetapkan.



Kamu kamu yang belum ahli, atau dah jadi ahli tapi dah expired. Nak mula semula. Jom Kadek bantu. Terima kasih terus baca entri ini.

Jom Kadek share intro entri Kadek kali ni. Selingan .


Kadek jumpa Shaklee selepas Kadek post MVR operation pada April 2013. Badan Kadek lemau masa tu. Lemah. Betul lah orang kata, badan dah kena ‘pisau’ ni lain. Dia jadi lemah ja. Boleh buat kerja selepas 3bulan tu cuma takda tenaga. Kadek resume back to work after 3 bulan cuti sebab tak boleh kuat. Tak boleh buat apa apa hatta sapu sampah sekalipun. Nak baring pun orang kena ampu. Hm. Terobek sekejap keadaan masa tu. Kadek masuk kerja semula selepas beberapa bulan menjadi 'orang kurang upaya'. Kadek tak mampu buat apa apa masa ni sebab post open heart surgery bukan operation yang biasa biasa. Jantung kot. Part utama dalam system badan kita ni ha.


Disebabkan lemau, Kadek 'kenal Shaklee' dari seorang kawan Kadek kat tempat kerja. As known as my upline lah masa tu. Bukan buat bisness pun, Kadek consume sebab lepas makan beberapa item Shaklee ni, badan Kadek terasa improve. Lepas tu baru Kadek join ahli untuk menikmati penjimatan pada harga ahli. Kadek mencari keberkatan dari apa yang Kadek beli dan makan. Sejak tu, keahlian Kadek tak pernah luput sampai lah hari ni. Alhamdulillah.


Lepas jadi ahli, sebab diri sendiri rasa kesihatan tu improve, maka Kadek pun share. Share dan share. Lepas tu lahirlah anak cucu Shaklee dibawah Kadek. Kadek namakan susur galur ni "TTY. The Treasure in You" . Yes, The Treasure actually In You. Kamu, kekayaan itu ada dalam diri kamu sebenarnya 😊

Empayar MFMS. Gambar masa attend training TWB. The Walking Beauty

Shaklee National conference.

Gambar masa attend kursus Mobile Spa. TWB The Walking Beauty. Empayar MFMS



Tujuan asal Kadek dengan Shaklee, untuk share kebaikan pada mereka yang memerlukan. Kamu, berdasarkan pengalaman, Kadek juga facing banyak rejection. It is okay. Some want, some wont. So what, Next! Just jadi katak pekak dan jalan.

Terima kasih tau pada mereka yang support. Share kebaikan. Jom sama sama nikmati kebaikan produk Shaklee dan sebarkan. Siapa tahu, mungkin dengan asbab yang sedikit, mampu bawa kita ke Syurga. Jadi, keep on sharing.


Kelebihan menjadi ahli Shaklee



Di samping dapat pendapatan sampingan. boleh tolong suami, untuk mereka suri suri rumah. Untuk beri anak selesa walaupun tak banyak. Jika banyak, alhamdulillah. Depend on kita nak ke tak nak. Kamu, katalah usaha kamu ni, membantu orang lain juga untuk 'beribadah', membantu orang tua kamu atau mereka mereka untuk selesa sujud solat, maka  ianya satu ‘pemberian’ yang harus dibanggakan. Tarik nafas, diam sejenak and fikir. Kadek bukan siapa siapa, Kadek bukan baik. Tapi Kadek mengajak semua berbuat kebaikan.


Kata lah one day, Kadek dah ‘tiada’, semoga blog yang mengajak berbuat kebaikan ini terus memberi kebaikan buat Kadek di Sana nanti. aamiin.


Ah. Ter-emosi. 

Tapi betul kamu. Kadek share untuk kebaikan. Katalah satu tube Herbal Blend ini mampu membantu seorang anak yang ada ekzema, maka terima kasih ya Allah. Menggerakkan mak dia untuk lalu blog Kadek ni. Ini kisah Herbal Blend saja. Belum lagi benda lain.


Kamu. Jom join Shaklee PERCUMA dengan Kadek. Kadek ada share cara bagaimana untuk join SHAKLEE secara percuma dalam entri ni: Klik: CASH REBATE


Pada yang sudah ahli tapi dah expired, jom Kadek share macam mana nak renew percuma. Specially kamu kamu yang pernah register dengan Kadek, Kadek akan ping sorang sorang. InshaAllah. Kalau dibawah empayar orang lain, contoh upline sendiri pun dah tak aktif, hubungi Kadek untuk check keahlian kamu. 


Contact Kadek sini: http://wasap.my/60195914240/Checkstatuskeahlian


Refer bawah. Kadek cuba memudahkan kamu untuk faham.

Go to: https://www.shaklee.com.my/ . Klik login. 


  • Steps upline to Renew Membership on behalf






  • Steps untuk semak/ activate keahlian sendiri. Refer video Master Ira kat bawah: Simple, kemas, padat. Ada orang dia suka tengok video, ada orang, suka menulis. ada orang suka step by step macam Kadek buat diatas. Mana mana jer, janji kamu faham.


  • Belum jadi ahli. Nak jadi ahli under Kadek, contoh (I welcome u tau) Hehe.
Klik link ni ya: https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=965352. Atau kata lah confuse how to do this, how is next. Tak perlu runsing runsing. Terus lah contact Kadek dibawah. Kadek help.


Faham tak Kadek bebel ni. Kalau tak faham, tanya na. Jangan buat buat faham, nanti lambat progress dia.


Hubungi Kadek :-

KONSULTASI PERCUMA,

HARGA PRODUK TERBAIK DAN

PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!


CONTACT : Click to CALL (019-5914240)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Adek Mahani

EMAIL : adekmahani84@gmail.com



#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeKulim






Comments