Bisnes Online Shaklee, Terbaik di Malaysia.

Pergh! Tajuk.


BISNES ONLINE Shaklee, terbaik di Malaysia, jom sama sama cakna dengan business terbaik di Malaysia masa kini.


Kamu, macam mana Kadek boleh tak perasan ada tugasan dalam group BLOG MEGA. This tugasan is 3-days ago! Due date ialah tengah malam ni! Haha. Macam mana kadek boleh tak perasan. Ish. Ok we shoot. Not a big deal. Lepas amik anak sekolah satgi kita santai santai dengan idea mencurah curah. InshaAllah. Lucky due date extended up to 1pm today!😆


😂This is what we call ‘Law Of Universal Attraction!’ kadek ada buku ni.

Kita menarik kepada apa yang kita fikirkan. Kita cakap, kita buat, kita rasa. Jadi hati hati dengan apa yang kita cakap, kita buat, kita fikir. Sebab, Allah SWT mengikut sangkaan hamba-Nya. Onward, fikir yang baik baik je eh. Rasa nak Vitamin Rahmah, rasa nak Vitamin Kulit, rasa nak berjaya dalam Business Online Shaklee? Submit doa kamu. Tutup telinga dan jalan. Follow rapat your mentor.


Kamu, 

Thank you na. Sudi singgah blog Kadek yang biasa biasa, santai santai sharing ni. Actually kan, Kadek memang suka menulis. Sejak bangku sekolah rendah. Menulis je keje. Tapi tak kesampaian pulak nak jadi penulis. Haha. What ever! Ini pun penulis kita panggil, I is menulis pada blog sendiri yang maybe sedang jadi bacaan kamu kamu saat ini. Thank you tau.


Back to tajuk tadi. Bisnes Online Shaklee, Terbaik di Malaysia. Kenapa?

Ok jom Kadek share, based on experience na.


1. Bisnes gaya Introvert


Tahukah, kenapa Kadek put no#1 Bisnes gaya Introvert ni. 😉 

Sebab Kadek pun tak suka jumpa orang. Kadek is nampak kencang di medsos saja, but in fact, kadek is tak bercakap mana secara offline. Biar buat masa ni, ketika ni Kadek hard thru online saja dulu. InshaAllah, Allah will ease all. 



4 mentor share module bisnes gaya introvert. 



Jap. Apakah introvert ni.

Introvert, ini Kadek google na.

Dalam psikologi, ciri-ciri introvert ini adalah di mana seseorang lebih fokus kepada diri sendiri dalam soal pemikiran, perasaan, berbanding berkongsi dengan dunia luar. Mereka lebih cenderung berdiam diri daripada berkongsi apa yang dirasakan dengan orang lain.


Hang nak bisnes , tapi takmau bercakap tapi income masuk. Ni gaya dia. Bisnes Shaklee is a platform. Bagi chances pada diri untuk try. Kita tak tau na, level mana kemampuan kita selagi mana tak cuba.




2. MUDAH! User friendly.




Kalau dulu kan masa mula mula Kadek join dulu, interm of registration, 2013 Shaklee masih manual guna form. Hehe. Tak salah kadek lah, kena isi form then register at mana mana HQ Shaklee atau branch. Sekarang is semua kat hujung jari. Register, order, dan barang terus sampai ke pengguna. Sampai Kadek lupa dah dulu dulu kami kena enroll you all cara manual. How Shaklee utilize the technology. 

Tu taksat, Kadek baru enroll sorang anak baru Shaklee, dari PAHANG dengan SET RAHMAH. Anak baru Kadek dari Pahang kot. Kalau nak isi borang apa segala, tak berkembanglah anak anak ai. Haha.

Kamu nak jugak ke tu.. satg Kadek bagi contact no# na kat bawah. Contact dan save terus tau 😇


3. GROUP support


Tak syok tau buat kerja sorang sorang. Boleh bukan tak boleh. Tapi lambat. Kita ada group business kat whatsup, facebook, IG, TikTok, and Telegram yang share tentang produk info. Ni kan, dah tak perlu nak outdoor shoot gambar cantik bagai. All are ready. Just pick and share. Bonus, study tentang produk tu and u boleh well explain to prospek.


4. PRODUK Shaklee selamat dan berkesan.


Ok Kadek suka share part ni. Kalau perasan lah. Few supplement kat luar sana, ada SILICA GEL. Perasan tak? Ini untuk produk tersebut tahan lama. Which is ada bahan kimia yang tak tahu selamatkah. PRODUK Shaklee, is no silica gel ya. All is pure. Part ni Kadek confident :)


5. INCOME geli geli pada tengah bulan.


Ini la Kadek ampa ui. Haha. lawa kan.



PART ni la yang seronoknya. Bagi yang masih bekerja, dalam gelut sana sini, nak atur anak, family, Kadek doakan one day ampa akan dapat TIME & MONEY FREEDOM. Kamu, Shaklee tak pernah gagal masukkan bonus ke akaun SID yang qualified 15hb setiap bulan. Bayangkan, hujung bulan kamu ada gaji hakiki bagi yang masih bekerja. Dan tengah bulan  ada income yang seperti ini. Ni Kadek copy from our LAT family. as of 6thApr-23, bonus dah cecah 5k! Up to today we duno is berapa dy.



Shaklee system, kita boleh tengok up to today dah berapa jumlah bonus qualified




6. SIHAT


Kamu, camni. Tak kisah lah dalam business apa pun, sebelum nak share to others, kita sendiri mesti kena guna. So that, apa yang kita nak share or tolong orang selesaikan masalah dia, kita boleh well explain sebab kita sendiri dah rasa benda tu. Macam entri Kadek sebelum ni dalam SET RAHMAH Shaklee. Kadek ada share,  Kadek join Shaklee after Kadek sendiri dah guna. Dan rasa keberkesanan dia then only Kadek join. Ini sesuai dengan konsep USB yang diterapkan. Use, Share, Build.

Kadek guna, share my experience is dan Kadek tak sangka ramai yang ping Kadek dengan masalah kesihatan masing masing. Yang mana boleh share kadek share. Yang mana taktau, Kadek akan refer upline Kadek iaitu Master Maria.



Master Maria



7. Reward yang WOW


Shaklee offer 3C Reward. Sapa buat, dia dapat.

Cash bonus

Car bonus

Convention trip


Setakat ni lah, Kadek higher level sampai ke supervisor. Alhamdulillah na. Cash bonus paling tggi achieve 2k around. Paling tinggi setakat ni. Insha’Allah soon or soonest akan p ke CAR bonus and convention trip InshaAllah. Okay, enjoi the photo below.


CAR Bonus qualifier





 Convention Trip Qualifier



Pergh kamu. Semoga one day, kita juga ada dalam blog anak cucu Shaklee dalam susur galur sendiri. Kadek stop sini dulu entri kali ni. InshaAllah, time to time Kadek enhance. Kadek share lagi dan lagi.

Tapi kan. sebelum last ,  serius, business SHAKLEE is MUDAH dan WOW. Ping kadek untuk tahu lebih lanjut.




_____________________________________________________________________________________


Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi saya untuk:-

KONSULTASI PERCUMA,

HARGA PRODUK TERBAIK DAN

PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!


CONTACT : Click to CALL (019-5914240)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Adek Mahani

EMAIL : adekmahani84@gmail.com


Atau,


Register sendiri kat sini: shorturl.at/kmTX1



#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeSeriKembangan






Comments