Hari Raya Dengan Shaklee Di Kampung Halaman

Assalamualaikum. Hai all.


Alhamdulillah. Hari ni 20’Apr-23 bersamaan 29’Ramadhan’1444H. Samada esok raya atau tak, kita tunggu anak bulan malam nanti.


Kadek busy apa sangat taktau. This task suppose to be done yesterday 11.59pm. Kadek minta buffer hari ni. Kadek takdan. P mai p mai. Balik dah zohor, solat solat attend Spa anak beranak dekat dekat sini. Nak berbuka puasa baru siap. Tuu.. nak cerita kata busy sungguh tu 😝

Lepas berbuka, berebut nak teraweh sisa sisa Ramadhan ni. Busy kamu. Tapi Kadek suka busy ni. Produktif ! 

Teraweh sama sama. Ajar dia suka ke rumah Allah.



Kamu,

Nampak anak bulan malam ni, esok kita raya. Sekejap saja masa berlalu. Moga Allah terima seluruh amalan, ampunkan dosa samada kita sengajakan atau pun tidak. Jauh dari sudut hati, dengan penuh rasa rendah diri, Kadek doakan kamu kamu yang sedang membaca ini, beroleh kebaikan didunia dan di Akhirat. Yes, Kadek bukan siapa siapa. Kita semua bakal jenazah yang tunduk pada Kiblat yang sama.


Dah standby ke semua persiapan raya?

Raya kami simple sahaja.



Kadek dan anak biasa biasa saja. Baju sepasang dua. Anak pun sama. Mak Kadek, ipar dan abang no#2 tempahkan dua pasang baju and kasut. Jadi Kadek amik peluang lain, buatkan mak spek mata baru untuk dia selesa baca Qur’an. Moga ada kebaikan sikit untuk kami dengan asbab yang tak seberapa ini. Belikan mak 2 helai blouse dan seluar. Habuan mak nak salin ke nanti. Alhamdulillah :)


Kadek kerap tak sihat kebelakangan ni. Agak kerap. Naik bukit surau dekat rumah pun penat. Acknowledge, injap Kadek dah tak function dengan bagus, jadi Kadek keep on positive. While waiting date for second operation. Kadek kena jaga ubat dan Kadek setia dengan Omega. Omega ialah salah satu 'supplement wajib Kadek' yang ada dalam Set Hari Raya Dengan Shaklee. Kadek memang akan sentiasa encourage, untuk yang masih berkira kira untuk amik supplement, boleh consider Shaklee sebab ianya berkesan. Lambat cepat, sabar! Maybe slowly untuk setengah orang. But surely berkesan!


Kamu, manusia biasanya bila sakit, baru nak hargai nilai kesihatan tu. Hargai diri sebelum sakit. Jaga semua ahli keluarga kamu. Invest dari awal. Sebab, once dah sakit, apa pun tak guna. Duit ada pun, sakit nak buat apa. Boleh pergi mana.

Jadi raya ni, Kadek encourage allocate sedikit budget untuk supplement. Paling tidak Omega. Sebab nanti raya of course pulut lemang, rendang segala. Open house sana sini. Omega bantu untuk reduce kolestrol serta lemak lemak tepu dalam badan. 

Manfaat Omega- Standby untuk Raya!


Siapa yang perlukan Omega Guard?



Kemudian, standby Vita-C Plus. Ini untuk kuatkan immune badan. Raya, akan jumpa ramai orang yang kita tak tahu life style mereka bagaimanakah. Dalam pandemik Covid yang masih ada disekeliling kita ni, hati hati. Balik kampung, mentaliti orang tua tua, jumpa berpeluk salam, is still there. Kadek doa moga moga takda apa yg bahaya lepas raya nanti. Jaga diri na.

Manfaat SR-Vita-C


Untuk kami, Kadek akan protect famili dengan Nutriferon jugak. Kita tak boleh stop anak dari bergaul sebab ini usia mereka. Jadi apa boleh Kadek buat, Kadek protect dia dengan cara ini.



Kadek bukan cakap sebab Kadek jual. Kamu boleh beli dari SID lain tak semestinya Kadek. Tapi kalau suka untuk Kadek consult, is terima kasih. Contact Kadek kat bawah okay :)


Jom join Kadek untuk dapatkan INSENTIVE SHAKLEE. Klik sini na. Sempat lagi ni nak grab! 


Bukan duit jer dapat.

Sihat dapat, kurus dapat. Kadek ada entri KURUS DENGAN CEPAT. Jemput masuk na :)


Kamu, Kadek mengajak siapa siapa yang berminat untuk belajar buat duit. Sama jugak dengan diri sendiri, kalau takde service Spa, Kadek akan duduk, dan buat sesuatu. Contoh update blog, post poster poster promosi menggunakan platform yang ada. Pada yang belum tahu, Kadek official unemployed since April-2023. Kadek seorang ibu tunggal yang komitmen seluruhnya dibahu Kadek. Rumah, kereta, bills, insurance anak, hibah and all is depend on me. Alhamdulillah Kadek mampu survive dengan bantuan Allah SWT melalui cara ini. Jom lah. Kita sama sama belajar, sama sama buat.


Jom!. Contact Kadek 😉



Hubungi Kadek untuk:-

KONSULTASI PERCUMA,

HARGA PRODUK TERBAIK DAN

PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!


CONTACT : 019-5914240

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Adek Mahani

EMAIL : adekmahani84@gmail.com


#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeKulim



Comments