Petua Mudah Hilangkan Jeragat

Hai.

Perkataan jeragat tak asing dah kan dengan komuniti, dah macam sinonim dengan kebanyakan orang, nak lagi kaum wanita. Runsingkan?


Sebelum Kadek share Petua Hilangkan Jeragat, kita nak kenal dulu. Apakah jeragat bagaimana ianya terjadi dan bagaimana cara untuk hilangkan jeragat.

Adoi. Aku tengok gambar ni, aku yang takut. Cis



Jom.


Apakah  itu jeragat


Jeragat atau pigmentasi adalah bintik bintik bewarna coklat keperangan (gelap dari tona kulit). Terjadi disebabkan pendedahan pada cahaya matahari atau genetik dan faktor usia. Jeragat tidak merbahaya. Ia muncul disebabkan penghasilan melanin yang berlebihan. Tapi ia huduh. Huduh dari bekas jerawat. Bekas jerawat boleh hilang tapi jeragat sangat susah.


Ia terjadi dilapisan dalam kulit, lazim berlaku pada individu yang berkulit cerah. Cis ! 


Bagaimana nak hilangkan jeragat.


Secara tradisional.

Boleh tapi susah. Hati harus cekal, diri harus rajin. Sini Kadek share 5-petua tradisional hilangkan jeragat. Tak boleh petua 1, try petua 2, tak boleh petua 2, try  petua 3. Dan seterusnya.




InI adalah petua tradisi yang boleh apply untuk hilangkan jeragat. Boleh tapi tak semua orang rajin nak buat.


Di Shaklee, kita ada set untuk bantu hilangkan jeragat. Tapi kesan masing masing tak sama. Ada cepat, ada lambat. Jom go through satu satu. Jangan runsing dulu. As usual, Kadek akan tanya berapa budget kamu. Tapi boleh baca info info dibawah ini dulu.


Hilangkan jeragat dengan SHAKLEE


1. GLA COMPLEX

GLA bukan sahaja membantu memudarkan jeragat, malah baik untuk mengawal atur haid, meningkatkan kesuburan, melegakan PMS (Pre Menstruations Syndrome). Membantu menangani menopos. Bukan lah mean tak menopos, tapi melambatkan. Ni penting tau. Yang Kadek tahu, ia membantu dalam hubungan suami isteri. Membantu sperm untuk hidup lebih lama untuk disenyawakan. Try lah.






2. VITA-E

Tengok poster dibawah. Selain mencantikkan kulit, ia membantu mengurangkan parut jerawat dan jeragat. Ini masa Kadek help couple berjaya hamil dulu, Kadek suggest Vita-E untuk suami. Kita kenal Vitamin E ni dengan vitamin cinta jugak. Kamu, must try this untuk bantu masalah jeragat atau dalam usaha untuk hamil. Baca sini. Testimoni berjaya hamil.






3. VITAMIN-C

Tak asing dah ya Vitamin-C dengan kecantikan. Ini basic nutrien. Dia macam kita makan buah oren saja. Cumanya sebiji Vit-C Shaklee, khasiat dia bersamaan 7.5 biji oren termasuk kulit. Mampu ke makan kulit oren? Tak mampu, just consume VitC Shaklee. Banyak manfaat dia kamu. Kadek bukan share sebab Kadek jual, tapi based on experience. Pls get yours. VitC sedang promo tau. Jom grab!





4. VIVIX

Vivix all in one. Kalau tak suka makan tablet, then try consume vivix. Tapi. Ada tapi na. Bukan lah mean you amik vivix, supplemen lain tak perlu. Boleh je, tapi lambat la keberkesanan compare to orang yang amik set yang optima. Boleh, tapi sabar. Vivix ni sangat sedap. Storage tempat beku tapi tak beku sebab bahan dia, dari biji dan kulit anggur muscadine. No gula. Sebab tu dia tak beku. Vivix sangat membantu terutama orang yang ada masalah kencing manis. Try lah. Get yours. Via me :)


Vivix pun sedang promo ya.






5. COLLAGEN

Sinonim ya collagen dengan kecantikan. Tak kisah produk apa pun. Sebut saja collagen, ia sinonim dengan mencerah, menegang, melembabkan, Memudarkan pigmentasi, kecilkan liang pori, menganjalkan.





Kenapa blog Kadek kali ni macam terbanyak pulak poster poster. Hehe

Kebetulan. Jun-2023 sedang hot promo ResV-Vix. Kalau berkemampuan, dan parut jeragat makin menjalar di muka, bagi peluang diri untuk rawat sebelum parah. Betul, jeragat tak bahaya. Tapi huduh.


Jom usha usha promo Jun.









PROMO sehingga hujung bulan Jun-2023.




Berkenan mana mana, contact Kadek ya. Jom Shaklee sama sama.

Sebelum tu kan, boleh baca TESTIMONI SHAKLEE Kadek disini jugak. Jalan jalan la blog Kadek. Terima kasih tau 😇

CONTACT : Click to CALL (019-5914240)

Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Adek Mahani

EMAIL : adekmahani84@gmail.com


#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeKulimBaling


Comments