Tingkatkan Tenaga Dengan CoQ Trol Shaklee!

Salam sejahtera. Hari ni Jumaat, 4-Ogos-2023, Kadek doakan semua pengunjung blog adeqmahani.blogspot.com dalam keadaan baik baik saja.Mesti baik lah kan, boleh buka google dan mencari info sihat dari kami penjual vitamin shaklee. Hidup ini sekejap je kamu, jadi bergembiralah dalam ketentuan yang sudah tertulis. Selagi dalam landasan, just chill chill saja. Follow the flow mat saleh kata.



Entri kali ini, Kadek nak share info tentang CoQ-Trol Plus by Shaklee. 

Roughly tengok pada manfaat CoQ Trol, ianya nampak similar dengan Vit-E Shaklee. Tapi once study dalam sikit, manfaat utama CoQ Trol adalah untuk tenaga. 





Apakah  Coenzyme Q10Coenzyme Q10 adalah penjana tenaga dalam sel tubuh.




Semakin bertambah usia, Coenzyme Q10 akan semakin berkurang menyebabkan badan kurang tenaga dan mudah rasa letih. Jadi pengambilan CoQ Trol ini membantu menghasilkan tenaga di setiap sel.

Coenzyme Q10 penjana tenaga dalam sel tubuh.




Kalau kenal siapa siapa yang ada simtom dibawah ni, tolong Kadek share dengan mereka, mungkin CoQ Trol Plus boleh membantu.

😔Tak bertenaga waktu pagi.

😔Mengantuk

😔Tercungap masa naik tangga

😔End of the day- letih tak bermaya

😔Bekerja sehingga lewat malam

😔Kerap demam, selsema

😔Mudah bertambah berat badan

😔Tidak amalkan pemakanan seimbang setiap hari


Sejujurnya, semua simtom ini ada dengan Kadek sekarang. Tahu kan, Kadek post MVR operation pada 2013. Dan sekarang menunggu tarikh untuk operation kali kedua. Status as of 27-Julai-23, appoinment baru baru ini, doktor suruh bersedia. Bila bila masa pihak hospital akan panggil untuk operation.


Ada sebab kenapa Kadek invest untuk pengambilan Vivix, Omega, dan consume semula  CoQ-Trol Plus serta beberapa vitamin lain.

Semoga nanti bila dah sampai tarikh perbedahan itu nanti, semua bersih elok kat dalam. Open heart surgery, is major operation ya kamu. But, Kadek wont regret dengan apa yang sudah ditentukan ini.

The point is, prevent selagi boleh prevent. Macam kes Kadek, lain. Kadek memang dah ada sakit. Cuma Kadek try to positive. Yang mana mampu untuk jaga, Kadek akan jaga.


Soalan, mampu ke makan semua kat bawah ni dalam sehari. Kalau tak mampu interm of kewangan, atau space perut untuk makan semua ni,  tukar dengan CoQ-Trol Plus/RM4.20 sahaja perday.


Berminat untuk tahu lebih lanjut tentang produk atau bisnes Shaklee secara introvert atau kalau kamu sejenis extrovert, jom ping Kadek. Kita buat sama sama 😉😉


Klik sini untuk register, dan dapatkan penjimatan dengan harga ahli

Info lanjut, klik sini 😊 Jumpa lagi next entri.

#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeMalaysia

#TTYTheTreasureInYou

Comments