Vitamin terbaik untuk wanita era 30an~40an

Vitamin terbaik untuk wanita era 30an~40an


Kadek terbaca post Salina Borhan tadi, kat Facebook.  Katanya begini. ‘Kawen dengan lelaki kaya itu bonus. But please gurls.. Jangan boikot diri sendiri. Asyik cakap “alaa.. dia boleh la ada duit boleh cantik cantik. Kita juga mampu cantik dengan cara kita sendiri.. betul betul?


Terbaca pulak post viral hari ni. Kadek tak faham kenapa audience dok sebut sebut pasal ‘Abang Tesla’ siapakah Abang Tesla. Haha.. Entah Kadek tak faham tapi ada jugak lah yang response pada pertanyaaan Kadek. Katanya yang viral sangat tuIsteri pertama untuk dihargai, isteri kedua untuk dicintai”- Abang Tesla.


Statement yang menahan diri untuk mencarut. Kata netizen. Hahaha. Sekadar selingan ya all.

Kadek pun tak tahu tentang abang Tesla cuma kehairanan buka tiktok orang post tentang abang Tesla. Facebook jugek 2-3 post tentang Abang Tesla. Kadek anggap ini selingan untuk intro post Kadek kali ni๐Ÿ˜


Apapun kamu kamu. Sebagai wanita. Ada keistimewaan dengan cara tersendiri. Nak tinggi ke rendah ke, chubby ke kurus ke, ada. Ada kelebihan tersendiri. Cari gali dimana kelebihan kamu.


Entri kali ni Kadek nak share tentang vitamin untuk wanita. Tahu tak, semakin bertambah usia, semakin badan memerlukan nutrisi yang cukup untuk menapung keperluan hormon dan emosi. Ingat, bila diri berkeyakinan, yang biasa pun akan nampak hebat. Bila diri sendiri sihat dari dalam tak langsungnya membawa Impact positive terpancar keluar. Di Shaklee, kami ada vitamins yang menstabilkan hormon seperti GLA, BComplex, Ostenutrix dan beberapa item lain yang memberi kestabilan emosi nak lagi pada wanita.



Sini, Kadek akan share 6-vitamins among all supplements in Shaklee Yang mungkin kamu boleh guna pakai untuk masalah yang kamu hadapi, jika ada. Kalo takde, tolong Kadek share pada kawan kawan lain, saudara mara, perlu consultation Shaklee, contact Kak Adek. Boleh yer kamu kamu. Thank you๐Ÿ˜‰

Jangan jadi sampai macam ni. Manage your life healthier.



So funny gambar di atas. Jangan la sampai macam tu ha. Boleh arrange. InshaAllah.


Kadek ada share hari ni tentang: 

1.Vita-lize

2.GLA

3.Omega Guard

4.Ostenutrix

5.Bcomplex

6.Dan vivix sebagai pelengkap mengoptimumkan kesan atas pengambilan semua nutrisi diatas.


Vitalize - Vita Lea Iron Formula. Kadek takmau cerita terlalu fakta disini. Multivitamin pertama di dunia ini tercipta pada tahun 1915 oleh Dr. Forest C. Multivitamin pertama di dunia. Selepas inovasi selama bertahun tahun, multivitamin ini telah berkembang menjadi Shaklee Vita-lize untuk menyokong gaya hidup moden kita.Tolong percaya bahawa kita tak mampu untuk makan semua ini setiap hari. Jadi 2-biji Vita-Lize untuk dapat khasiat semua ini.

Boleh ke makan semua ni in one day? Kalau tak boleh, ambil 2biji VitaLize selepas makan. settle.

Manfaat Vita-Lize @Vita Lea Iron Formula

Vitalize- Multivitamin pertama tercipta di dunia.


GLA-Complex

GLA sinonim dikenali sebagai pil kesuburan isteri. Untuk menstabilkan hormon. Kata doktor sendiri. GLA amat bagus untuk kesuburan. Untuk perempuan pre-menopos, sekitar 40an, sangat sangat disarankan untuk mengambil GLA.

Bukan manfaat hormon sahaja tau. Contoh kamu yang ada masalah jeragat, boleh cuba GLA.



Manfaat GLA


Omega-Guard

Tak asing lagi ya. Omega-Guard atau juga dikenali sebagai minyak ikan amat bagus untuk setiap lapisan umur.

Banyak sangat manfaat Omega-Guard Shaklee, antaranya.

  • Untuk jantung yang sihat.
  • Untuk tulang dan sendi.
  • Untuk kurus
  • Untuk kulit
  • Untuk minda
  • Untuk kanak kanak
Manfaat lain untuk diri sendiri:
  • Bacaan kolestrol stabil
  • Jantung terasa sihat.
  • Batuk cepat baik
  • Daya ingatan kuat- Fresh testimoni from my daughter

Manfaat Omega

Banyak kan Omega kat luar sana. Tapi kenapa pilih Omega Shaklee?

Info Omega Guard Shaklee

Ostenutrix

Ostenutrix ni khasiat dia macam minum susu. 1 tablet ostenutrix bersamaan segelas susu segar atau 80 biji badam. Kalau nak beli susu, jenuh beli kita. Harga 3tablet ostenutrix jauh lebih murah dari jumlah susu yang kena minum setiap hari.

Manfaat dari review diri sendiri.

  • Tidur lena.
  • Bangun pagi, lawas. Tak memerut, tapi lawas.
  • Hilang sakit tumit kaki. Untuk orang yang bangun sakit tumit kaki, WAJIB cuba ostenurix. WAJIB. Sebab ianya sangat sangat membantu.


Ostenutrix- untuk siapa?

Manfaat Ostenutrix

6-sebab kenapa pilih ostenutrix Shaklee


B-Complex

B-Complex we call as happy pills. Kalau kamu stress kerja, family, relationship, amik satu B-Complex/ day. InshaAllah. Fungsi B-Complex salah satu mengurangkan masalah stress dan kemurungan.

Plan untuk hamil? Amik B-Complec seawal 3@4bulan sebelum kehamilan untuk pembentukan tulang belakang bayi yang sempurna. B-Complex Shaklee mengandungi folic asid yang pening bagi ibu hamil. Tapi kontrol makan juga ya pada mereka yang ala ala nak chubby. Sebab B-Complex untuk certain orang, boleh meningkatkan selera makan.



Buat pengetahuan kamu kamu semua. Kadek ambil all these semasa mengandungkan Dahlia. Alhamdulillah. Bijak tutur kata dia impressed me. Cubalah wanita hebat semua.

Akhir sekali Vivix sebagai pelengkap semua nutrisi di atas. Ada orang kata, ala leceh la kena makan banyak banyak. Tak suka la makan tablet. Amik vivix je lah. Okay baca sini ya.


Vivix untuk protect kesihatan SEL. Bila sel sihat, seluruh badan sihat InsyaAllah. 

Tapi untuk MEMBINA SEL, perlu nutrisi lain macam protein sebagai bahan binaan. 

Contoh Kalsium & magnesium bahan binaan dalam tulang, tapi dlm vivix takde kalsium & magnesium. 

Jadi kena ambil Ostenutrix yang ada 2 item ni untuk bina tulang yang kuat dan sihat. 

Macam pemakanan seharian kita. Ada nasi sebagai KARBO, lauk sebagai PROTEIN, sayur dan buah sebagai VITAMIN & MINERALS. 

Jadi ambil vitamin ikut keperluan badan sebab setiap nutrisi ada fungsi tersendiri untuk setiap sel & organ dalam badan kita. Faham faham? ๐Ÿ˜Š


Jadinya kat sini. Fungsi VIVIX adalah sebagai pelengkap pengambilan semua supplemen di atas. Sehari makan sesudu KFC je kamu. Pagi. Terasa diri sangat sangat exclusive.


August-2023 yang masih bersisa ni ada promo hebat vivix. Buy-3 get another 10% less dan cash bonus!. Boleh bayar sikit sikit lagi untuk mereka yang ada credit card maybank! ๐Ÿ˜€

Ping Kadek for more consultation ya.








NAK SHAKLEE CEPAT?

Contact me.




#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeMalaysia

#TTYTheTreasureInYou


Terima kasih sudi baca sampai sini. Till next ya ~ love. Kak Adek

Comments