VitE- Vitamin Cinta Suami Isteri

Salam sejahtera. Apa khabar pengunjung blog adekmahani.blogspot.com hari ini? Kadek doakan semua kita dalam lindungan Allah SWT. InshaAllah yang baik baik saja akan berlaku dalam kehidupan kita semua hari ini dan seterusnya, aamiin.


Pernah dengan tak Vit-E Complex Shaklee? Ok jom. Teruskan membaca untuk cari tahu apakah Vit-E, apakah manfaatnya dan untuk siapakah.



Info Vit-E Complex Shaklee



Sebenarnya, banyak manfaat Vit-E Complex, antaranya:


  • Mencantikkan kulit
  • Melancarkan peredaran darah
  • Membantu memperbaiki masalah rambut
  • Mencantikkan rambut
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Mengurangkan jeragat
  • Melambatkan proses penuaan
  • Vitamin cinta suami isteri
  • Bagus untuk orgam pembiakan lelaki
  • Bagus untuk masalah kardiovaskular




Dalam banyak banyak manfaat Vit-E Complex, Kadek suka nak fokus to Vitamin cinta suami isteri. Sebab tak lama dulu, kadek pernah help satu couple yang nikah dilewat usia, yang plan untuk nak hamil. Boleh baca sini.



Untuk perempuan sendiri, production suppose to stop late by age 35, advise by doktor pakar. Tapi ini kajian doktor. Kita guna guideline, tapi apapun ianya berbalik pada ‘kerja tuhan’. Kesianlah kalau say that production perempuan just up to 35, walhal ada dikalangan kita yang nikah pada range 20an sedang masih mencuba untuk ada zuriat pada range 40an. Ini kerja tuhan kamu. Pasti ada sesuatu yang Allah sedang atur, dan semestinya ketentuan Allah ini the best untuk individu itu sendiri. Jadi, no worries.

You try hard, the rest of biar Allah tentukan. Follow akaun tiktok: klinikpakaraishahh

Kadek suka content pakar aishahh yang mana kadek kira useful. Thanks Dr Aishah.


Fungsi VitE untuk suami salah satunya ialah meningkatkan kecergasan sperm bergerak menuju ke ovum untuk disenyawakan. Jadi, bagi mereka yang sedang ikhtiar untuk zuriat, pls consider to take Vit-E. Jangan ego mengatakan aku sihat lah. tak ambil vitamin pun tak ada masalah. Ingat, masa berjalan. Masa tak tunggu. Sakit bila bila boleh datang, dan semakin hari, tahap kesuburan semakin rendah. Jadi jangan buang masa. Pejam mata sekejap, ikhtiar dengan cara ni.

Siapa tahu, dengan pengambilan Vit-E, both of you become pa&ma pada tahun depan. Aamiin😉






Selain diatas, berikut adalah fungsi lain VitE. Sangat banyak manfaat dengan hanya RM1.06/sehari. Lelaki atau perempuan diluar sana, sila cakna. Cari tahu kalau ini masalah yang sedang kamu hadapi. 


Bagi peluang to diri sendiri dengan hanya RM1.06 sehari

Bagaimanapun, Kadek tekankan kat sini, pengambilan shaklee bukan bertujuan merawat atau mencegah penyakit. Jika kamu dibawah rawatan, dan perlu memakan ubat, sila dapatkan nasihat doktor yang merawat sebelum pengambilan supplemen kesihatan.




Contact Kadek to orders at wasap.my/0195914240/ShakleeBlog. Atau klik image dibawah untuk register sendiri. Tak faham tanya ya. Terima kasih.





#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeMalaysia

#TTYTheTreasureInYou



Comments