Kepentingan SR Vita-C Plus Shaklee

Hai all, assalamualaikum. Terima kasih suka singgah blog adeqmahani.blogspot.com. Apa khabar semua? Kadek doakan kamu semua dalam lindungan Allah SWT. Fikir yang baik baik, buat yang baik baik, cakap yang baik baik. Allah menurut sangkaan Hamba-Nya. InshaAllah💪


Entri kali ni Kadek nak share tentang VitC-Shaklee. Dah amik VitC belum tu hari ni? Hehe

Tahu tak, banyak sangat brand VitC kat luar sana. Farmasi farmasi, brand A, brand B, brand C. Kadek tak cakap VitC lain tak bagus yer. Cuma Kadek nak share keistimewaan VitC Shaklee yang tak ada dalam VitC brand lain.



Tahu tak VitC Shaklee bersifat Sustained Release.


Apa itu Sustained Release?

Sustained Release bermaksud pelepasan secara berperingkat.


Nak beli VitC tak kisah lah jenama apa pun, tengok pada berapa kandungan mg yang terdapat dalam 1-tablet, dan sifat VitC tu sendiri. Beza tau. Beli yang berbaloi pada RM dan manfaat. Jangan kejar murah semata tapi manfaat hanya so so😃

VitC Shaklee bersifat sustained release (pelepasan secara berperingkat.). Dalam sejam,  100mg VitC akan dilepaskan secara berperingkat selama 5jam. Bermaksud sebiji VitC Shaklee, ada 500mg VitC iaitu bersamaan dengan 7.5 biji oren termasuk kulit @ 6 cawan brokoli @ 119 batang lobak merah.


Very sure kan kita tak mampu makan semua tu in single day. Jadi, mudahnya, just amik VitC Shaklee. Dapat semua manfaat tu. Mudah & murah.






Sebab tu, Kadek serve customer Kadek, kalau demam, atau ada simptom simptom penyakit viral sekarang ni, up dose VitC. Untuk kuatkan sistem imun badan.Bukanlah maksud makan VitC, tak kena penyakit. Tak. Cuma ini inisiatif untuk kuatkan sistem imun badan.


Siapa yang perlukan Vitamin C?


Vitamin C Shaklee ada dua tau. Satu untuk dewasa dan lagi satu chewable. Untuk semua peringkat. Fokus chewable untuk kanak kanak. Rasa yang chewable tu masam masam manja jer. Sedap😉


Sebab kenapa pilih VitC-Shaklee


Sesuai untuk mereka yang mempunya perut sensitif.

Kamu, nak beli VitaminC, macam yang Kadek tulis tadi. Beli yang manfaatnya sesuai dengan harga. VitC Shaklee amat berbaloi. Sebotol penggunaan up to 3-6month. Ikut cara pengambilan. Kadek kumpul semua testimoni disini. 

Nak cuba Shaklee, jom contact kadek. Mulakan ukhwah. Contact dibawah okay😇





#NextLevelBlogging

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#SetRahmahShaklee2023

#ShakleeMalaysia

#TTYTheTreasureInYou



Comments